…2020, permohonan bsh 2020, bantuan sara hidup bujang, semakan bantuan sara hidup, kemaskini bantuan sara hidup, bantuan sara hidup bujang 2020, kemaskini bantuan sara hidup 2020, permohonan baru bsh 2020…

…mendapat bantuan RM1000 bagi meringankan beban hidup mereka. Setiap keluarga boleh mendapat lebih dari satu bantuan jika mereka mempunyai beberapa anak yang layak untuk mendapat Bantuan. Mereka yang pernah mendapat…

…pemilik motosikal yang akan dikreditkan terus ke akaun penerima berdasarkan senarai nama Bantuan Sara Hidup (BSH). Program Subsidi Petrol (PSP) 1 Januari 2020 harga petrol RON95 akan diapungkan mengikut harga…

…bagi permohonan bantuan IPT boleh diisi boleh pelajar sendiri. Dan menariknya bantuan ini tidak dihadkan untuk seorang anak sahaja. Setiap keluarga layak memohon lebih dari satu permohonan sekiranya setiap anak…

…Jadual & Info Lanjut Rujuk Sini ๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ‘‡ Kita maklum bahawa RM500 sebulan daripada pengeluaran i-Lestari ini sangat bermakna kepada ahli untuk menampung kos sara hidup harian. Pembayaran I-Lestari…

…langganan. Tada! Siap dah! Senang saja kan? Lepas ni tak perlu lah anda bersusah payah nak check akaun ASB kat kaunter. Buang masa dan duit je. Sekarang ni duduk bergolek…

…satu ruang antara perkataan. Jangan gunakan simbol ‘-‘ di nombor Kad Pengenalan dan Nombor Ketenteraan / Tiada. Tidak perlu meletakkan tanda pada jumlah tentera. Untuk bantuan sila hubungi talian 03-40272672….

…permohonan dibuat. Pastikan Nombor MyKad dan nombor telefon bimbit adalah betul dan tepat 1. Pastikan anda Layari laman web rasmi https://ilestari.kwsp.gov.my/check-status.php 2. Pilih pada bahagian semak status permohonan 3. Masukkan…

  • 1
  • 2