…kata Nabila? Sewaktu kami mula berkawan memang semuanya jelas. Kami tiada sesiapa ketika itu, tiada terlibat dalam mana-mana hubungan. Memang dia sendiri ada berkongsi masalah, memandangkan saya juga pernah berkahwin…

…langganan. Tada! Siap dah! Senang saja kan? Lepas ni tak perlu lah anda bersusah payah nak check akaun ASB kat kaunter. Buang masa dan duit je. Sekarang ni duduk bergolek…

…Berhad (SJKP Berhad) adalah syarikat milik penuh Menteri Kewangan, diperbadankan pada 6 Disember 2007. Tujuan penubuhannya adalah bagi mengatasi masalah kesusahan yang dialami mereka yang tidak berpendapatan tetap, seperti petani…

…Hong Leong Islamic 03-76268899 Affin Bank / Affin Islamic 03-82302222 AmBank 03-21788888 Bank Islam 03-26900900 Bank Simpanan Nasional (BSN) 1300-88-1900 Agro Bank 1-300-88-2476 Bank Muamalat 1-300-88-8787 Bank Rakyat 1-300-80-5454 HSBC…

…WAJIB datang membuat bayaran balik pinjaman di Pejabat TEKUN Kawasan atau menerusi BSN, Maybank, Bank Rakyat, Agrobank dan Pos Malaysia atau menerusi Cek Tertunda Tarikh. Maklumat lanjut, sila layari https://www.tekun.gov.my/ms/kaedah-bayaran-balik/…

  • 1
  • 2