…mendapat bantuan RM1000 bagi meringankan beban hidup mereka. Setiap keluarga boleh mendapat lebih dari satu bantuan jika mereka mempunyai beberapa anak yang layak untuk mendapat Bantuan. Mereka yang pernah mendapat…

…yang diagung-agungkan si penipu. Sudahnya, janji manis terbang melayang, berputih mata duit dah hilang.Anda sebagai pengguna haruslah sentiasa berhati-hati dan bersiap sedia dengan segala ilmu pengetahuan dan tanda-tanda amaran mengenai…

…langganan. Tada! Siap dah! Senang saja kan? Lepas ni tak perlu lah anda bersusah payah nak check akaun ASB kat kaunter. Buang masa dan duit je. Sekarang ni duduk bergolek…

  • 1
  • 2