…Bantuan Sara Hidup Fasa 1 (2020) Secara ringkasnya, penerima BSH dibahagikan kepada 3 kategori yang dibezakan mengikut pendapatan isi rumah. Bagi penerima dengan pendapatan isi rumah di bawah RM2,000 sebulan,…

…pendidikan sendiri atau anak-anak Pengeluaran dari Akaun 2 untuk membeli rumah Pengeluaran dari Akaun 2 untuk membina rumah Pengeluaran dari Akaun 2 untuk mengurang/menyelesaikan baki pinjaman perumahan Pengeluaran dari Akaun…

…soal status saya sering dibangkitkan. Pada ketika itu memang ada rasa malu sebenarnya. Tetapi saya fikir balik, saya mendapat status janda bukan sebab permintaan diri sendiri, tetapi itu adalah takdir…

…langganan. Tada! Siap dah! Senang saja kan? Lepas ni tak perlu lah anda bersusah payah nak check akaun ASB kat kaunter. Buang masa dan duit je. Sekarang ni duduk bergolek…

  • 1
  • 2