Profil Biodata Khai Bahar Smule

Profil Biodata Penuh Khai Bahar Artis Smule

Posted on
Profil Biodata Khai Bahar Smule
Profil Biodata Khai Bahar Smule

Profil Biodata lengkap Khai Bahar Smule . Artis Khai Bahar melambung namanya melalui aplikasi yang sedang trend saat ini Smule Sing! Karaoke. Mari kita baca Profil Biodata Khai Bahar Smule – Artis Baharu Lelaki Popular ABPBH 30.

Pemuda yang berasal dari Kangar Perlis ini berjaya mendapat gelaran Artis Baharu Lelaki Popular ABPBH 30 pada 14hb Mei 2017. Khai Bahar ini memang memiliki suara emas yang banyak disuka oleh kaum Wanita,memiliki suara seperti suara Gw juga tak kalah hebat seperti Pak Hansip jaguh Smule indonesia yang heboh suaranya mirip Khai Bahar di video youtube yang diuploud saat duet dengan baby shima lagu Ku tak akan bersuara. Duet Khai Bahar Smule yang fenomena adalah saat berduet bersama Siti Nordiana yang telah ditonton lebih dari 7 juta viewer dan membawanya tampil di salah satu rancangan di malaysia.

Biodata Penuh Khai Bahar Yang Sangat Mengejutkan. Sebelum ini beliau hanya terkenal di aplikasi Smule dan video viralnya dengan nyanyian nada yang sedap untuk didengari oleh nitezen. Sebut sahaja Khai Bahar pasti ramai gadis di luar sana terpaku dan cair mendengar suara beliau yang memukau. Jom kenali lebih dalam mengenai beliau. Maka, ini adalah serba sedikit latar belakang tentang Khai Bahar. Untuk ketahui lebih mendalam mengenai beliau, dapatkan majalah Remaja Edisi Julai 2016 di pasaran. Ketahui ramai artis baru dan bakat baru di dalam segmen Realiti Hidup.

Profil Biodata Khai Bahar Smule

Nama penuh : Muhamad Khairul bin Baharuddin, Nama komersial : Khai Bahar, Umur : 23 tahun – tahun 2017, Asal : Kangar, Perlis, Instagram : khaibahar94, Youtube Channel : muhamad khairul, Facebook : Khai Bahar Official, Tiga lagu kegemaran Khai yang sentiasa ada dalam playlist musiknya. – ‘Listen’ oleh Beyonce, ‘Madah Berhelah’ oleh Ziana Zain, ‘Ku Akui’ oleh Hafiz AF, Video cover Khai yang paling popular – Sudahku Tahu nyanyian asal Projector Band, Judul single pertama Khai. – Luluh (Sudah dimuat naik di YouTube), Genre kegemaran – Rock Balada, Jika diberi peluang untuk berduet bersama, siapakah artis tersebut? – Siti Nordiana.

khai bahar biodata

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.